Sympozjum E-marketing dla branży medycznej – Kościelisko

Aneta Sieradzka        14 maja 2015        Komentarze (0)

Tym razem nie będzie o transplantacji. Ale o współpracy. Tej o której już wcześniej pisałam.  Lekarzy, prawników i ….specjalistów od marketingu/PR.  Dlaczego tak?

Nie ma wątpliwości co do tego, że zainteresowanie usługami  zdrowotnymi oraz medycyną estetyczną ciągle wzrasta. Towarzyszy temu duża konkurencja, która podejmuje działania aby wyróżnić się na tle innych lekarzy/podmiotów oferujących podobne lub takie same usługi.

Żyjemy w dobie informacji. W dobie wszechogarniającego nas internetu. Jakie działania oraz techniki zastosować aby być bezkonkurencyjnym na rynku medycznym będą mówić specjaliści od marketingu medycznego.

Ale to wszystko zawsze musi być zgodne z literą prawa. Wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie poprowadzę prelekcję na temat „Marketing usług medycznych a prawo” (Świeca&Wspólnicy).  Czy lekarz może występować w reklamie? Co na to Kodeks Etyki Lekarskiej? Prawo konkurencji? Gdzie są i jakie są granice legalności reklamy w branży medycznej? Na te pytania i inne, odpowiem podczas wykładu.

W dniach 19-21 czerwca 2015, w Butorowym Dworze (Kościelisko) odbędzie się 3-dniowe sympozjum poświęcone zagadnieniom e-marketingu w branży medycznej.

Polecam nie tylko ze względu na moją obecność, ale przede wszystkim z uwagi na bogaty program, bardzo dobrych prelegentów, komfortowe miejsce, ale też urok polskich gór 🙂

Szczegółowe informacje o wydarzeniu: http://szkolenie.wszystkopr.pl

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: