6 kwietnia br., to już karta historii, którą zapisał także Kongres RODO, ogólnopolskie wydarzenie Wolters Kluwer, które zgromadziło ponad 400 uczestników w Warszawie.
Podczas wydarzenia wygłosiłam wykład Jak przygotować placówkę medyczną na wejście nowych przepisów?, odnosząc się do praktycznych aspektów przeprowadzenia audytu, wdrożenia procedur oraz przeprowadzenia oceny analizy ryzyka.
I tu pojawia się kluczowe pytanie przedsiębiorców – jak to zrobić? Jakie dokumenty stworzyć, które dostosować do RODO, jak ma wyglądać treść procedur, co w nich uwzględnić, i od czego tak właściwie zacząć? Bo czas się szybko kurczy… 25 maja już niebawem, dlatego zapraszamy na cykl praktycznych warsztatów, podczas, których wskażę krok po kroku, co należy zrobić abyśmy prawidłowo czyli zgodnie z zasadą legalizmu przetwarzali dane osobowe.
Zapraszamy na cykl praktycznych warsztatów.
Miejsce: Salon Damosfera, ul. Chmielna 73b lok.38, Warszawa
Terminy:
25 kwietnia– godz. 9.00-12.00 (grupa 1)
25 kwietnia – godz. 17.30-20.30 (grupa 2)
23 maja – godz. 9.00-12.00 (grupa 1)
23 maja – godz. 17.00-20.00 (grupa 2)
21 czerwca– godz. 9.00-12.00 (grupa 1)
21 czerwca – godz. 17.00-20.00
Koszt: 365 zł netto+VAT od osoby.
Płatność na konto: Damosfera Sp. z o.o.
Nr konta: 32 1050 1012 1000 0090 3023 7920
Program warsztatów:
1. Ochrona danych osobowych w źródłach prawa, polskich i unijnych.
2. Obowiązki administratora danych.
3. 7 zasad przetwarzania danych według RODO.
4. Zgoda na przetwarzanie danych, a obowiązek informacyjny – jak go realizować?
5. Klauzula informacyjna- przykład.
6. Czym jest profilowanie?
7. Prawo do bycia zapomnianym- kiedy można z niego skorzystać?
8. Rejestr czynności przetwarzania danych – jak prowadzić?
9. RODO w sklepie internetowym, czyli www zgodne z przepisami.
10. Bezpieczeństwo przetwarzania w ujęciu technicznym, proceduralnym i personalnym.
11. Inspektor Ochrony Danych Osobowych- kiedy muszę go powołać?
12. Prezes Urzędu Ochrony Danych, rola i zadania.
13. Odpowiedzialność, a sankcje karne.
14. Recepta na dobry audyt w firmie – kto i jak ma to zrobić dobrze.
15. Wdrożenie dokumentacji ODO- jak tego dokonać prawidłowo?
{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }